PROJEKTY / MH SR

Tento obrázok nemá vyplnený ALT popisok, jeho názov je image-1.png

PORADENSTVO a Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov 2024

“Poradenské činnosti pre finančných spotrebiteľov“

Projekt je podporený Ministerstvom hospodárstva SR dotáciou vo výške 15 000,00 €

Zmluva o poskytnutí dotácie na realizáciu projektu Poradenské činnosti pre finančných spotrebiteľov je zverejnená v Centrálnom registri zmlúv. Dátum zverejnenia: 17. septembra 2024

Poskytovanie právnej pomoci a poradenstva v rámci realizácie projektu je bezodplatné. Spotrebiteľ má možnosť podať spätnú väzbu formou online dotazníka dostupného na úvodnej webstránke a webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR

Čas realizácie projektu: 01.07.2024 – 31.12.2024

Realizácia projektu prebieha diaľkovou formou :

Portál verejnej správy (ÚPVS) – zákon o e-GovernmenteČíslo elektronickej schránky: E0006148170

Web stránka: www.zdruzenieaves.skneobmedzený čas príjmu podnetov a otázok

E-mail: info@zdruzenieaves.skzdruzenie.aves@centrum.skneobmedzený čas príjmu podnetov a otázok

Telefón: + 421 907 908 869 – od 11:00 do 16:00 hod.

Facebook: Združenie AVES a Verejná skupina AVES

Poštou na adresu:

  • Združenie na ochranu práv občana – AVES  Mliekarenská 725/8, Bratislava 821 09
  • Združenie na ochranu práv občana – AVES  Jána Poničana 9, Bratislava 841 07

Miesto realizácie projektu: Slovensko

Ciele projektu:

Hlavným cieľom projektu je cielená pomoc finančným spotrebiteľom pri súdnych ale i mimosúdnych sporoch. Hlavný cieľ sme rozdelili na 4 čiastkové ciele:

  1. Poskytnúť dostupnú bezplatnú pomoc finančným spotrebiteľom pri presadzovaní spotrebiteľských práv formou poradenstva a zastupovania na súdoch
  2. Zvýšiť úroveň presadzovania práv finančných spotrebiteľov, zabezpečiť rast vymožiteľnosti práv finančných spotrebiteľov v praxi a zvýšiť dôveru finančných spotrebiteľov v existujúci uzákonený systém ochrany
  3. Vylepšiť fungovanie ochrany finančných spotrebiteľov formou vyššej informovanosti verejnosti o právach finančných spotrebiteľov a posilnením nápravných opatrení v prospech finančných spotrebiteľov využívaním efektívnych metód riešenia spotrebiteľských sporov súdnou cestou
  4. Zintenzívniť, prehĺbiť a rozšíriť kontakt s odbornou a laickou spotrebiteľskou verejnosťou s cieľom iniciovať legislatívne zmeny a identifikovať problémové miesta v oblasti ochrany finančných spotrebiteľov

Tento obrázok nemá vyplnený ALT popisok, jeho názov je image-1.png

PORADENSTVO a Mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov 2024

“Centrum ARS a poradenstvo pre spotrebiteľov“

Projekt je podporený Ministerstvom hospodárstva SR dotáciou vo výške 15 787,00 €

Zmluva o poskytnutí dotácie na realizáciu projektu Centrum ARS a poradenstvo pre spotrebiteľov je zverejnená v Centrálnom registri zmlúv. Dátum zverejnenia: 17. septembra 2024

Poskytovanie právnej pomoci a poradenstva v rámci realizácie projektu je bezodplatné. Spotrebiteľ má možnosť podať spätnú väzbu formou online dotazníka dostupného na úvodnej webstránke a webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR

Čas realizácie projektu: 01.07.2024 – 31.12.2024

Realizácia projektu prebieha diaľkovou formou :

Portál verejnej správy (ÚPVS) – zákon o e-GovernmenteČíslo elektronickej schránky: E0006148170

Web stránka: www.zdruzenieaves.skneobmedzený čas príjmu podnetov a otázok

E-mail: info@zdruzenieaves.skzdruzenie.aves@centrum.skneobmedzený čas príjmu podnetov a otázok

Telefón: + 421 907 908 869 – od 11:00 do 16:00 hod.

Facebook: Združenie AVES a Verejná skupina AVES

Poštou na adresu:

  • Združenie na ochranu práv občana – AVES  Mliekarenská 725/8, Bratislava 821 09
  • Združenie na ochranu práv občana – AVES  Jána Poničana 9, Bratislava 841 07

Miesto realizácie projektu: Slovensko

Ciele projektu:

Hlavným cieľom projektu je cielená pomoc spotrebiteľom pri vnútroštátnych i cezhraničných sporoch. Hlavný cieľ má za úlohu prakticky presadzovať rýchle, spravodlivé, účinné menej formálne postupy mimosúdneho a alternatívneho riešenia spotrebiteľských podnetov, sporov a otázok.

Hlavný cieľ sme rozdelili na 4 čiastkové ciele:

  1. Poskytnúť dostupnú pomoc spotrebiteľom pri presadzovaní spotrebiteľských práv formou poskytovania kvalifikovaných poradenských služieb
  • alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
  • mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov
  • poradenstva
  • aktuálnych informácií týkajúcich sa ochrany práv spotrebiteľov
  1. Zvýšiť úroveň presadzovania práv spotrebiteľov, zabezpečiť rast vymožiteľnosti práv spotrebiteľov v praxi a zvýšiť dôveru spotrebiteľov v existujúci uzákonený systém ochrany
  • podporou a propagáciou mimosúdneho a alternatívneho riešenia sporov
  • identifikáciou nepoctivých obchodníkov
  • zapájaním predajcov do priebehu riešenia spotrebiteľských sporov
  1. Vylepšiť fungovanie ochrany spotrebiteľov formou vyššej informovanosti verejnosti o právach spotrebiteľov a posilnením nápravných opatrení v prospech spotrebiteľov využívaním efektívnych metód riešenia spotrebiteľských sporov mimosúdnou cestou vrátane ARS
  2. Zintenzívniť, prehĺbiť a rozšíriť kontakt s odbornou a laickou spotrebiteľskou verejnosťou s cieľom iniciovať legislatívne zmeny a identifikovať problémové miesta v oblasti ochrany spotrebiteľov