UPOZORNENIE NA INTERNETOVÉ GALÉRIE WWW.BONKY.SK A WWW.SUPRISMO.SK

https://www.soi.sk/files/documents/info-verejnost/bonky,%20suprisimo.pdf

Mohlo by sa vám tiež páčiť...

(11) komentárov

  1. Miloš Hurban

    No škoda,že som si skôr neotvoril tieto stránky…objednal som si povabnú levandulu našťastie len za nejakých 8 eur ale som dôchodca aj to sú peniaze. Potvrdili,že platbu prijali aj tovar je už zabalený a čakajú len na platbu.Objednávam často rôzne tovary je to väčšinou výhodné a rýchle… Stalo sa mi to prvý krát.Väčšinou platím v hotovosti po dodaní tovaru. Tak je to najlepšie. Aj ked teoreticky by mohli zabaliť aj kus papiera

    1. AVES

      Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

  2. Peter Urban

    nedostal som tovar ani peniaze su to klamari a zlodeji neverte im smradom PETER

    1. AVES

      Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

  3. Silvia Vamekova

    Neprisiel mi tovar ani peniaze nevratili

    1. AVES

      Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

  4. zelma

    Waiting patiently for you to come home and fuck me! https://bit.ly/3UIKI2R

  5. Ľubica

    ani mne neprišiel tovar ani peniaze

    1. AVES

      Dobrý deň,
      ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
      Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
      Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk

  6. Eva

    nedostala som tovar ani peniaze

    1. Ľubomír

      Treba do Prahy na nich poslať trestné ozámenie ja som to už urobil

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *