Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
No škoda,že som si skôr neotvoril tieto stránky…objednal som si povabnú levandulu našťastie len za nejakých 8 eur ale som dôchodca aj to sú peniaze. Potvrdili,že platbu prijali aj tovar je už zabalený a čakajú len na platbu.Objednávam často rôzne tovary je to väčšinou výhodné a rýchle… Stalo sa mi to prvý krát.Väčšinou platím v hotovosti po dodaní tovaru. Tak je to najlepšie. Aj ked teoreticky by mohli zabaliť aj kus papiera
Dobrý deň,
ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk
nedostal som tovar ani peniaze su to klamari a zlodeji neverte im smradom PETER
Dobrý deň,
ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk
Neprisiel mi tovar ani peniaze nevratili
Dobrý deň,
ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk
Waiting patiently for you to come home and fuck me! https://bit.ly/3UIKI2R
ani mne neprišiel tovar ani peniaze
Dobrý deň,
ak ste zaplatili za tovar platobnou kartou, potom môžete uplatniť reklamáciu cez svoju banku tzv. „služba chargeback“.
Musí byť ale splnená podmienka, že ste uplatnili u obchodníka reklamáciu a musíte mať doklady o objednávke a úhrade tovaru, podanie reklamácie a odpoveď na reklamáciu (ak Vám odpovedali).
Podnet môžete podať aj nám na mail: zdruzenie.aves@centrum.sk
nedostala som tovar ani peniaze
Treba do Prahy na nich poslať trestné ozámenie ja som to už urobil